Vega SMB
Produkter

SmartCalendar - Full bookingoversikt

Vega SmartCalendar, benytter du når du vil forenkle planlegging av tid og gjennomføring av serviceoppdrag, leveranser og oppdrag med de ansatte. SmartCalendar gir full oversikt på planlagt og ledig tid, pr medarbeider og prosjekt.

Kjøp løsningen

 

SmartCalendar
  • Booking og planlegging av prosjekter og oppdrag.
  • Full oversikt på planlagt og ledig tid pr medarbeider.
  • Kontroll på  tileggsarbeider og forbruk klar til fakturering

 

 

Se video under for hvordan Vega SmartCalendar fungerer i praksis:

 

Proffverktøy for planlegging av nye oppdrag
Vega SmartCalendar leverer funksjonene service og oppdragskoordinatoren  trenger for å planlegge og holde oversikt i store og små enkeltoppdrag og i prosjekter

Oversikt
Du booker ressurser,  oppdrag med enkel dra og slipp funksjonalitet. Kalenderen gir deg dags og uke og månedsoversikt på ledig tid og hva som er planlagt av oppdrag. Alle oppdrag knyttet til ansatt. Du kan bruke SmartCalendar til booking av ad Hoc oppdrag eller deloppdrag knyttet til et prosjekt.

Kontroll
SmartCalendar inneholder funksjoner for rask og  effektiv distribusjon av nødvendige dokumenter , sjekklister, ressurser  og oppfølging av planlagte oppgaver og avtaler. Administrasjonen har full oversikt per medarbeider, oppdrag på timer og forbruk  som ligger klart til fakturering.

SmartCalendar er integrert med smarttelefonappen Vega Contractor,for time og forbruksrapportering fra fagarbeider.

 

Ønsker du å vite mer om hva vi tilbyr når du vil digitalisre drift og rapportering av tjenester og oppdragslevering, ta kontakt med oss på telefon 815 48 333 eller

på e-post  salg@vegasmb.no