SmartCalendar - Full bookingoversikt
|
Se video under for hvordan Vega SmartCalendar fungerer i praksis:
Proffverktøy for planlegging av nye oppdrag
Vega SmartCalendar leverer funksjonene service og oppdragskoordinatoren trenger for å planlegge og holde oversikt i store og små enkeltoppdrag og i prosjekter
Oversikt
Du booker ressurser, oppdrag med enkel dra og slipp funksjonalitet. Kalenderen gir deg dags og uke og månedsoversikt på ledig tid og hva som er planlagt av oppdrag. Alle oppdrag knyttet til ansatt. Du kan bruke SmartCalendar til booking av ad Hoc oppdrag eller deloppdrag knyttet til et prosjekt.
Kontroll
SmartCalendar inneholder funksjoner for rask og effektiv distribusjon av nødvendige dokumenter , sjekklister, ressurser og oppfølging av planlagte oppgaver og avtaler. Administrasjonen har full oversikt per medarbeider, oppdrag på timer og forbruk som ligger klart til fakturering.
SmartCalendar er integrert med smarttelefonappen Vega Contractor,for time og forbruksrapportering fra fagarbeider.
Ønsker du å vite mer om hva vi tilbyr når du vil digitalisre drift og rapportering av tjenester og oppdragslevering, ta kontakt med oss på telefon 815 48 333 eller
på e-post salg@vegasmb.no