Nyheter
Les mer om våre skyløsninger:
Vega CRM online - Vega Mobil - Droppoint
Vega SMB 2022
Vega CRM fortsetter å forenkle . Vårt fokus er riktig verktøy tilpasset din rolle og ansvarsområden. Med Vega CRM er et viktig verktøy når du administrerer og drifter egen virksomhet.
Vega Mobil er CRM påbygget for deg som ønsker kontoret i lomma, et proffverktøyet for de som selger og leder inntekstarbeidet integrert eposten din
Virksomhetens sikkerhet knyttet til kommunikasjon i eget arbeide og i samarbeide med samarbeidspartnere blir stadig viktigere. Produktet DropPoint fra Vega SMB - tilbyr deg et sikkert skybibliotek for egne dokumenter, med mulighet for lukket dialog og dokumentdeling med kontakter, i prosjekter og i enkeltsaker.
Vega CRM Online - Vega som skytjeneste
Vi tilbyr fra dette året å å drifte Vega i skyen for nye og gamle kunder.
Vi jobber for å øke konkurransekraften til våre kunder derfor lager vi VEGA . I 2016 versjonen av programmet har vi i tillegg til å foredle og forenkle de mest brukte funksjonene i programmet og utviklet nyttige tillegg og påbygg som knytter sammen arbeidsoppgaver og hendelsene i løpet av dagen.
Vega SmartConnectVår markedsledende Microsoft Office integrasjon er nå blitt enda bedre i Vega 2016. SmartConnect er utvidet med opplasting av mailinnhold, vedlegg og dokumenter til DropPoint for videre online samarbeide med kunder, leverandører og samarbeidspartnere. |
Enklere arbeidsflyt
Enklere arbeidsflyt med redigerbare arbeidslister, holder deg oppdatert på statuser og det som er viktig for ditt arbeidsområde
DropPoint - forenkler dokumentdeling og kommunikasjonen med kunder og samarbeidspartnere
DropPoint - når sikker kommunikasjon i prosjekter er viktig
Sikker skytjeneste for lagring av eget bibliotek med linker, notater og dokumentbibliotek i riktig kontekst. Inneholder også funksjonslitet for sikker kommunikasjon og deling av prosjekt informasjon og dokumenter med samarbeidspartnere . Så enkelt som bare Vega kan lage det.
Og mye mye mer ..
Vega tilbyr en rekke muligheter for påbygg og integrasjoner , med nyttige funksjoner og tjenester som forenkler rutiner og drift av virksomheten.
- Vega i skyen tilbyr din virksomhet driftstjenester med oppetidsgaranti som sikrer dine kundedata og åpner for påbygg som Vega mobil , fakturatjenester, sikker betalings- og dataflyt mot bank, regnskap.
- Vega SmartFaktura leverer dine fakturaer med vedlegg digitalt på EHF format til kundens bank for godkjenning
- Vega SmartERP knytter ditt CRM verktøy sammen med økonomisystemet din virksomhet benytter