Vega SMB

Nyheter

Vega CRM Skyløsning - velges av vinnere

 

 

Vega SMB

Les mer om våre skyløsninger:

Vega CRM online - Vega Mobil   Droppoint 

 

Vega SMB 2022

Vega CRM fortsetter å forenkle . Vårt fokus er riktig verktøy tilpasset din rolle og ansvarsområden.   Med Vega CRM er et viktig verktøy når du  administrerer og drifter egen virksomhet. 

Vega Mobil  er CRM påbygget for deg som ønsker kontoret i lomma, et  proffverktøyet for de som selger og leder inntekstarbeidet integrert eposten din 

 

Virksomhetens sikkerhet knyttet til kommunikasjon i eget arbeide og i samarbeide med samarbeidspartnere blir stadig viktigere.  Produktet DropPoint  fra Vega SMB - tilbyr deg et sikkert skybibliotek for egne dokumenter,  med mulighet for lukket  dialog og dokumentdeling med  kontakter, i prosjekter og i enkeltsaker.

  

Vega CRM Online - Vega som skytjeneste

Vi tilbyr  fra dette året å å drifte Vega i skyen for nye og gamle kunder.

Vega SMB 2016

Vi jobber for å øke konkurransekraften til våre kunder derfor lager vi VEGA . I 2016 versjonen av programmet har vi i tillegg til å foredle og forenkle de mest brukte funksjonene i programmet og utviklet nyttige tillegg og påbygg som knytter sammen arbeidsoppgaver og  hendelsene i løpet av dagen.

 

Vega SmartConnect  

Vår markedsledende Microsoft Office integrasjon er nå blitt enda bedre i Vega 2016. SmartConnect er utvidet med opplasting av mailinnhold, vedlegg og dokumenter  til DropPoint for videre online samarbeide med kunder, leverandører og samarbeidspartnere.
SmartCloud Connect

 

 

Enklere arbeidsflyt

 

Sikker arbeidsflyt

Enklere arbeidsflyt med redigerbare arbeidslister, holder deg oppdatert på statuser og det som er viktig for ditt arbeidsområde

 

 

 

DropPoint - forenkler dokumentdeling og kommunikasjonen med kunder og samarbeidspartnere

 

DropPoint online samarbeide

DropPoint - når sikker kommunikasjon i prosjekter er viktig 

Sikker skytjeneste for lagring av eget bibliotek med  linker, notater og dokumentbibliotek i riktig kontekst. Inneholder også funksjonslitet for sikker kommunikasjon og  deling av prosjekt  informasjon og dokumenter med samarbeidspartnere . Så enkelt som bare Vega kan lage det.

 

 

Og mye mye mer ..

 

Vega tilbyr en rekke muligheter for påbygg og integrasjoner ,  med nyttige funksjoner og tjenester som forenkler rutiner og drift av virksomheten. 

 
  • Vega i skyen  tilbyr din virksomhet driftstjenester med oppetidsgaranti som sikrer dine kundedata og åpner for påbygg som Vega mobil , fakturatjenester, sikker betalings- og dataflyt mot bank, regnskap.
  • Vega SmartFaktura leverer dine fakturaer med vedlegg  digitalt på  EHF format  til kundens bank for godkjenning
  • Vega SmartERP knytter ditt CRM verktøy sammen med økonomisystemet din virksomhet benytter